Co ma wspólnego Adrian Chmielarz z porno?
Jak w łatwy sposób zawojować rynek gier wideo? To zależy od rynku, ale kiedyś można było po prostu... wydać grę porno. Adrian Chmielarz, twórca Painkillera oraz Bulletstorma, zanim w ogóle zaczął myśleć o stworzeniu tych gier, właśnie w taki sposób próbował podbić giełdę komputerową.
29.07.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:14
Jak to się stało?
Uznałem, że moje stanowisko [na giełdzie komputerowej] musi się jakoś wybić, muszę mieć w ofercie jakąś grę, której nikt inny nie ma. (...) wziąłem jakieś nieprzyzwoite rysunki - trudno uwierzyć, ale były takie na Spectruma - przerobiłem je w ten sposób, że składały się z dwóch klatek animacji i (...) zabieg marketingowy przyniósł rezultat: sprzedałem tego mnóstwo. W wywiadzie, który dziś z nim przeprowadziliśmy, Adrian Chmielarz opowiedział również o włamaniu do komputera najbliższego współpracownika czy działalności w rockowym zespole The Sru. Ale tę historię, i wiele innych, będziecie mogli usłyszeć w następnej Polygadce, która pojawi się już jutro.
Zapraszamy!
Andrzej Sarnacki