Co łączy Infinity Blade z Kinectem?
Zagrywacie się w Infinity Blade? To bez wątpienia jedna z najciekawszych pozycji, które ukazały się na iPhonie w przeciągu ostatnich kilku miesięcy. Jeśli wierzyć słowom Donalda Mustarda z Chair Entertainment, to gra zaczynała jako projekt skierowany na Kinecta.
Zawsze dysponujemy jakimiś fajnymi pomysłami, a w kwestii Infinity Blade zaczęło się od pewnej dyskusji. Jeśli mamy stworzyć tytuł na Kinecta, to co powinniśmy zrobić? Jak wyglądałaby gra na Kinecta od Chair? Miało to miejsce ponad roku temu. Mieliśmy naprawdę fajny projekt, który nie był wcale taki odmienny od tytułu, w który dziś gracie. Dostosowaliśmy go po prostu do ekranu urządzeń wyposażonych w iOS i mówiąc szczerze, pasuje to do niego najlepiej. Może jeszcze nie obudziłem się do końca, ale co może mieć wspólnego dotykowy ekran iPhone z sensorem ruchu Kinect?
[via Joystiq] Paweł Winiarski