Co autor FEZ‑a wyciśnie z Kinecta?

Po latach pracy nad cudnie zapowiadającą się platformówką, postanowił nieco odpocząć i wziąć się za mniej skomplikowany projekt. A co jest prostsze w formie, niż Tetris?

Co autor FEZ-a wyciśnie z Kinecta?
marcindmjqtx

13.12.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:42

Zanim przejdziemy do konkretów proponuję krótkie fanfary. Tak, piszemy o następnej grze studia Phila Fisha, a to oznacza, że FEZ- po latach błądzenia...

... wreszcie został skończony i powinien trafić na PC i XBLA na początku przyszłego roku.

Co dalej? Kolejny projekt studia Polytron jest w zasadzie powrotem do przeszłości. Konkretnie do roku 2008, kiedy Phil pomagał kolegom z grupy Kokoromi w pracach nad Super Hypercube. W rozmowie z Gamasutrą Fish zdradził, że Kinect idealnie się do niej nadaje:

Gra to w zasadzie puzzle, wykorzystujące śledzenie ruchów głowy. Wcześniej wykorzystywała też Wiimote'a, ale nie działało to najlepiej i pewnie nikt w nią nie grał. Ale sam pomysł się sprawdził, chciałem popchnąć go dalej, ale nie wyszło. To było jakieś 4 lata temu. Wtedy gra wyglądała tak:

Phil musiał się ucieszyć, widząc możliwości Kinecta...

Prawdziwie trójwymiarowy Tetris został (zresztą razem z FEZ) finalistą tegorocznego IndieCade, czyli pomysł chwycił. Ponoć koło projektu kręci się Microsoft, który być może zdecyduje się być wydawcą Super Hypercube.

Ósmy cud świata to raczej nie będzie, ale może przynajmniej zachęci innych do eksplorowania różnych potencjału Kinecta. Dziecinnych gier z krzykliwą grafiką urządzeniu chyba już wystarczy.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.