Clint Hocking, producent Splinter Cell: Chaos Theory i Far Cry 2, wraca do Ubisoftu

Syn marnotrawany wraca do Kanady po z grubsza bezowocnej tułaczce w LucasArts, Valve i Amazon Game Studios.

Clint Hocking, producent Splinter Cell: Chaos Theory i Far Cry 2, wraca do Ubisoftu
marcindmjqtx

Clint Hocking zyskał na znaczeniu w Ubisofcie pracując przy grach z serii Splinter Cell. Zaczynał jako projektant poziomów przy pierwszej odsłonie, by przy okazji Chaos Theory trzymać stery całej produkcji. I z zadania się wywiązał, bo trzecia gra z Fisherem to wciąż najlepsze, co się tej serii przydarzyło. Już jako jedna z największych gwiazd koncernu Hocking zajął się produkcją Far Cry 2. A potem, u szczytu kariery w Ubi, się ze studiem pożegnał. Był to rok 2010.

Po drodze zaliczył przygody z LucasArts, Valve i Amazon Game Studios. Praca w tych trzech studiach ma wspólny mianownik - z twórczej swobody Hockinga nie narodziła się żadna sygnowana jego nazwiskiem gra. Przyszedł czas powrotu na stare śmieci.

Hocking zdecydował się na powrót do Ubisoft Toronto po przyjacielskiej wizycie z studiu. Znajome twarze i sympatyczna atmosfera (oraz zapewne perspektywa podpisania się wreszcie pod jakąś grą) przekonały go ponoć, że to w Ubi jest jego miejsce na ziemi. Clint zabrał się już do pracy nad tajemniczym projektem. Na pewno nie będzie to nowa gra z serii Splinter Cell. Dyretor kreatywny Chaos Theory twierdzi bowiem, że tamtą grą wspiął się na wyżyny swoich możliwości w ramach tej marki.

Czyżby zatem Far Cry 5?

[Źródło: Blog Ubi]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.