Cliff Bleszinski wierzy w Natala
Co nie jest szczególną niespodzianką, skoro jego firma jest zaangażowana w produkcję oprogramowania dla kontrolera ruchowego Microsoftu. Ciekawsze jednak jest to, jak producent Gears of War wyobraża sobie wykorzystanie Natala w praktyce.
17.03.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:56
W wywiadzie udzielonym IGN Bleszinski powiedział:
Myślę, że najbardziej interesująca byłaby gra będąca hybrydą - może taka, w której gram przy użyciu pada, a siedząca obok mnie osoba robi rzeczy oparte na gestach i dzięki temu mogą wchodzić w interakcje, przez co jest to sposób na stworzenie czegoś atrakcyjnego dla mniej i bardziej wymagających graczy. Co myślicie o tego rodzaju rozbiciu? Sam bym widział gesty jako uzupełnienie tego, co można robić padem, powiedzmy steruje Marcusem klasycznie, gałkami, ale jak chce wydać komendy ataku czy obrony, mogę odpowiednio pomachać ręką i poczuć się jak komandos.
W samym wywiadzie Bleszinski sporo też mówi o tym, jakie to Gearsy są świetne, ale o tym i tak większość chyba już wie.
[via IGN]