Circle Pad Pro nie był zaplanowaną przystawką
Ktoś jest tą wiadomością zaskoczony? Wątpię. Czego jednak przestraszyło się Nintendo?
Wiele wskazuje na to, że Nintendo spanikowało - a nałożyła się na to słaba sprzedaż 3DS-a i bardzo pozytywne reakcje graczy na zapowiedź konsoli PS Vita. Chodziło również o to, że sprzęt Sony posiadać będzie właśnie dwa "grzybki".
I tu pojawia się jedno ciekawe pytanie - jak bardzo Circle Pad Pro powstawał na tak zwanym kolanie i ile trwało wymyślenie, a następnie zmaterializowanie projektu? Otóż (uwaga, niespodzianka), nikt nie planował rozszerzenia przed premierą konsoli. Masahiro Sakurai, producent Kid Icarus Uprising powiedział, że w trakcie tworzenia gry nie znał specyfikacji Circle Pad Pro - wyglądało to tak, jakby Nintendo poinformowało go o przystawce dopiero po zapowiedzi Monster Hunter 3G. A ta, jeśli pamiętacie, miała miejsce we wrześniu ubiegłego roku. Sam CCP natomiast trafił do sprzedaży (Japonia) już w grudniu 2011.
[via Kotaku] Paweł Winiarski