Ciekawe czy poznalibyśmy Half-Life 3, gdyby faktycznie trafiło do sklepów

Na przykład na dwudziestą rocznicę premiery pierwszej części, która wypada w przyszłym roku.

Ciekawe czy poznalibyśmy Half-Life 3, gdyby faktycznie trafiło do sklepów
Maciej Kowalik

10.01.2017 14:20

Kręcą Was jeszcze plotki o Half-Life 3? Bo mam wrażenie, że gracze jednak pogodzili się już z faktem, że nigdy w to nie zagramy. Logo na koszulce, zmajstrowane w photoshopie screeny, rzekome informacje o projekcie dostrzeżone kątem oka przez brata ciotki kumpla pracującego w Valve - to wciąż okazja do odgrzebania kilku memów, ale chyba niewiele więcej.

Nie martwi mnie to szczególnie, bo szczerze mówiąc nie umiem wyobrazić sobie Half-Life 3. Pomijając absolutną pewność, że gra nie miałaby szans na udźwignięcie ciężaru narastających przez lata oczekiwań - jak taki sequel miałby wyglądać? Jaką grą musiałby być, by dzień po premierze serwery Twittera nie zapłonęłyby od obciążenia po wpisach rozczarowanych fanów? Ktoś, kto zna odpowiedź powinien w te pędy pakować się do samolotu i umawiać spotkanie z Gabem Newellem. Half-life 3 to dla Valve duże ryzyko wizerunkowej wpadki, podczas gdy do wygrania jest przecież niewiele.

Te słowa Andrew Reiner z Game Informera usłyszał przez telefon od jednego z byłych pracowników Valve, gdy próbował dowiadywać się o to czy Half-Life 3 kiedykolwiek na poważnie zaistniało jako projekt. Mało kto chciał z dziennikarzem rozmawiać na ten temat, ale ze słów jednego z odpytywanych developerów wynika, że naprawdę moglibyśmy nie poznać gry. Bo w Valve powstawały rozmaite, tworzone przez malutkie (4-5 osób) zespoły, prototypy. Niekoniecznie będące FPS-ami.

Game Informer's Best Theories And (New) Rumors About Half-Life 3

W podcaście Game Informera Reiner wspomina, że próbowano Half-Life 3 będącego RTS-em. Inną opcją była ponoć jakiegoś rodzaju gra przygodowa, wykorzystująca wizerunki aktorów. Aczkolwiek to tylko dwa z wielu, wielu prototypów.

Halo dostało swoje Halo Wars i choć nie była to gra zła, to nie miała szans zadowolić ani fanów strzelanin, ani miłośników strategii. Strategiczny Warcraft miał zostać przygodówką point & click (i nieoficjalnie został), ale teraz marka kojarzy się głównie z MMO. Command & Conquer z RTS-a przerobiono na strzelaninę. Słowem - nie takie historie branża widziała. Redaktorzy Game Informera spekulują, że Valve w końcu pęknie i zatrudni jakieś studio, by stworzyło coś nowego w uniwersum Half-Life. Ale raczej nie będzie to sequel z trójką w tytule.

Więc zapytam ponownie - jak według Was miałby on wyglądać, by nie było siary? Jaki powinien być Half-Life XXI wieku?

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościvalvehalf-life
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.