Ciche dni między Realtime Worlds a Microsoftem

David Jones (CEO Realtime Worlds) przyznał się serwisowi GamesIndustry, że sytuacja wokół drugiej części Crackdowna jest dla jego ekipy nieco irytująca. O co chodzi? Już wyjaśniam. Realtime Worlds  stworzyło Crackdown, który zebrał więcej niż przyzwoite opinie od graczy. Ekipa jeszcze przed premierą była gotowa do tworzenia kontynuacji, ale Microsoft grał na zwłokę i ostatecznie Realtime Worlds rozpoczęło tworzenie zupełnie nowej gry - All Points Bulletin. Wydaje się, że sam fakt ostatecznego zatwierdzenia sequela i powierzenia jego produkcji komuś innemu nie był jeszcze najgorszy. To, co zirytowało Jonesa, to fakt, że pracuje nad nim Ruffian Games. Studio założone przez byłych członków Realtime Worlds i mające swoją siedzibę w tym samym mieście - Dundee. Wiąże się to z podkradaniem sobie potencjalnych pracowników i tworzy nieprzyjemną atmosferę. Faktycznie, wydaje mi się, że Microsoft pokpił sprawę. Być może za późno zdał sobie sprawę z faktu, że kontynuacja Crackdowna jest marzeniem wielu graczy? Na pewno jakiś niesmak pozostaje. Miło więc wiedzieć, że Jones życzy sąsiadom powodzenia.

Ciche dni między Realtime Worlds a Microsoftem
marcindmjqtx

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.