Chris Avellone o Falloucie 3

Chris Avellone o Falloucie 3
marcindmjqtx

21.02.2010 14:13, aktual.: 07.01.2016 16:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Chris Avellone, jeden z twórców Fallouta 2, obecnie pracujący nad Fallout: New Vegas, często pytany jest o opinię na temat Fallouta 3 Bethesdy. Zasypywany mailami na ten temat postanowił poświęcić temu notkę na swoim blogu.

Avellone wymienił zarówno plusy, jak i minusy gry. Podobają mu się m.in. następujące rzeczy:

  • System szybkiej podróży
  • Zwiększona rola promieniowania
  • Tekstowa przygodówka o Grognaku Barbarzyńcy
  • Wykorzystanie radia i jego reagowanie na działania gracza, wyszukiwanie źródeł transmisji radiowych
  • Dodatek The Pitt
  • Minigra z otwieraniem zamków
  • Eksploracja świata gry

Zaś do minusów gry zaliczył:

  • Niemożność zabicia niektórych z postaci
  • To, że umiejętność Naprawa była zbyt mocna w porównaniu z innymi
  • To, że pierwszy potencjalny towarzysz wędrówki wymagał złej Karmy i był zbyt drogi
  • To, że łatwo się można zgubić w Megatonie
  • To, że minigra z hakowaniem komputerów bywa zbyt trudna
  • Zbyt trudną grę postacią wyspecjalizowaną w walce wręcz

Na obu listach są w zasadzie głównie drobiazgi - szkoda, że Avellone nie poruszył niektórych bardziej istotnych dla rozgrywki tematów. Choć nie wątpię, że jego ogólna opinia o grze rzeczywiście jest pozytywna, to mam wrażenie, że gdyby Obsidian nie był obecnie zależny finansowo od Bethesdy, lista wad mogłaby być troszkę dłuższa. Zresztą nawet pomijając to, że notkę zatwierdzić musiał PR Bethesdy, to nie wymieniłby przecież tych wad, których Obsidian nie będzie w stanie poprawić w New Vegas - krytykowałby przecież wtedy również i własną grę.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)