Chmielarz obala 10 mitów o tworzeniu gier

Strona głównaChmielarz obala 10 mitów o tworzeniu gier
23.12.2011 00:11
Chmielarz obala 10 mitów o tworzeniu gier
marcindmjqtx
marcindmjqtx
bEhKNdPG

Praca przy tworzeniu gier to marzenie wielu graczy. To też źródło wielu mitów i fałszywych wyobrażeń. Na swoim twitterze Adrian Chmielarz przedstawił 10 z nich.

bEhKNdOZ

- Testerzy gier przez cały dzień nie robią nic innego poza graniem w gry

- Gra są tworzona dokładnie tak, jak chcieli tego jej designerzy

- Zatrudnienie drugiego grafika przyspiesza pracę nad grą dwukrotnie

bEhKNdPb

- Designerzy gier mają najfajniejszą pracę pod słońcem: cały dzień wymyślają gry, które ktoś dla nich robi

- Jeżeli kupisz silnik do swojej gry, nie potrzebujesz programistów

- To, że pracujesz przy tworzeniu gier oznacza, że masz na nie niesamowite pomysły

- Świetny marketing potrafi sprzedać słabą grę. Świetne gry nie potrzebują marketingu

bEhKNdPh

- Po odkryciu motion-capture nikt już nie potrzebuje animatorów

- "Producenci są złem wcielonym. Możemy to zrobić sami"

- Nic dobrego nie wynika z crunchu

Zdziwieni? Mam nadzieję, że nie. Tworzenie gier to bardzo satysfakcjonująca praca, ale często wymagająca ogromnych wyrzeczeń. No i - jak pisze Adrian - nie polega niestety wyłącznie na graniu w świetne gry przez cały dzień.

bEhKNdPi

Piotr Gnyp

327077737909999658
bEhKNdPX