Chcesz grać w sieci w gry EA Sports? Kupuj je w sklepie

Electronic Arts kontynuuje swoją walkę z rynkiem wtórnym. W ramach tak zwanego Projektu Dziesięć Dolarów (o którym w lutym pisał Konrad) gracze, którzy kupili nowe egzemplarze ostatnich gier wydawanych przez EA, byli premiowani dodatkami, za które inni musieli zapłacić. Teraz firma idzie o krok dalej.

Chcesz grać w sieci w gry EA Sports? Kupuj je w sklepie
marcindmjqtx

11.05.2010 | aktual.: 12.01.2016 15:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wszystkie, nowe gry EA Sports będą w pudełku posiadały kod Online Pass, który będzie potrzebny do tego, by móc korzystać z opcji sieciowych. Dodajmy, że mowa o wszystkich opcjach sieciowych, co oznacza, że bez Online Pass po prostu nie będziemy mogli zagrać ze znajomym meczu na przykład w FIFA 11.

Andrew Wilson tak wyjaśnia sytuację:

Chcemy wciąż ulepszać sieciowe usługi, które przyciągają ponad pięć milionów graczy dziennie[ ]Myślimy, że pobieranie opłat za dostarczane usługi jest fair, podobnie jak rezerwowanie ich dla ludzi, którzy płacą EA za dostęp. Pierwszą grą, w której pojawi się Online Pass będzie Tiger Woods PGA Tour 11.

Oczywiście EA nie skreśla graczy, którzy kupują używane gry. Będą oni mogli wypróbować opcje sieciowe za darmo przez 7 dni. Później trzeba będzie kupić Online Pass za równowartość 10 dolarów w internetowych sklepach Sony lub Microsoftu.

Ten ruch na pewno nie przysporzy Electronic Arts zwolenników wśród graczy. O ile darmowe aktualizacje składów dla jednej z lig w FIFA 10 można było przeboleć, to wyłączenie opcji sieciowych jest już naprawdę dotkliwe i zapewne sprawi, że przeglądając oferty używanych gier większość dwa razy zastanowi się nad kupnem.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.