Chcecie wiedzieć, co polscy twórcy gier sądzą o 2012 i jakie mają plany i przewidywania na 2013 r.?

Chcecie wiedzieć, co polscy twórcy gier sądzą o 2012 i jakie mają plany i przewidywania na 2013 r.?

Chcecie wiedzieć, co polscy twórcy gier sądzą o 2012 i jakie mają plany i przewidywania na 2013 r.?
marcindmjqtx
15.01.2013 09:29, aktualizacja: 12.12.2016 16:23

Możecie posłuchać i sami ich spytać, już dziś o 19:00, kiedy rozpocznie się pierwszy odcinek Łososiowego Devcastu - podcastu polskich twórców gier

Łososiowy Devcast to podcast prowadzony przez polskich twórców gier, na żywo, w formie wideo przez usługę Google Hangouts. Aby go obejrzeć, należy dziś o 19:00 odwiedzić profil podcastu na Google+ - w momencie rozpoczęcia pojawi się tam link do streamu. W trakcie programu dostępny będzie czat, na którym można zadawać pytania - autorzy postarają się odpowiadać na bieżąco.

Tematem pierwszego nagrania będzie Podsumowaniu roku 2012 w polskiej branży gier oraz perspektywy na rok 2013, a uczestnikami dyskusji będą Maciej Miąsik (one2tribe) , Wojciech Pazdur (The Farm 51), Tomek Grochowiak (MoaCube), Daniel Sadowski (Nitreal Games) oraz Tomasz Tomaszewski (Crunching Koalas). Więcej o wymienionych twórcach możecie dowiedzieć się na blogu podcastu.

Jeśli nie macie dziś czasu na oglądanie, czy choćby słuchanie - nie ma problemu, twórcy pomyśleli i o Was. Po zakończeniu, podcast pojawi się na kanale YouTube, a wkrótce będzie dostępna także wersja audio.

No dobrze, a czemu "łososiowy"? I skąd pomysł na inicjatywę?

Inicjatywa wyszła z wewnątrz zamkniętego branżowego Forum Twórców Gier, nazywanego potocznie "Łososiem” ze względu na dość ekstrawagancką szatę kolorystyczną. To jedyne miejsce zrzeszające praktycznie wszystkie polskie "fabryki gier”. Dlatego zależy nam, rzecz jasna, aby dotrzeć do jak najliczniejszej publiczności. Staramy się dobierać tematy pogaduszek tak, abyście byli na bieżąco z tym, co "gamedev” toczy od środka. Co więcej, jest to jedyna w swoim rodzaju okazja poznania ludzi, którzy na co dzień nie mogą, lub też nie chcą, publicznie się wypowiadać. Nawet nie wiecie, ile studiów deweloperskich jest nad Wisłą! Zamierzamy jednak to zmienić i krok po kroku przybliżyć Wam je wszystkie. Nazwa devcastu to żartobliwa aluzja do gamedevowej, szarej rzeczywistości - podczas produkcji gier nigdy nic nie jest skończone, zapięte na ostatni guzik i "dokładnie tak, jak chcieliśmy to zrobić od początku”. Dlatego też - czy odcinki pojawiać się będą regularnie? Tak, chyba. Czy będą z odpowiednim wyprzedzeniem zapowiadane? Raczej sądzimy, że to możliwe. Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)