Chasm już pod koniec lipca!
Trochę to trwało. Mam nadzieję, że będzie na co czekać.
Na początku kwietnia Dominik Gąska pisał o tym, że Chasm powstaje, rodzi się w bólach i jakoś premiery nie widać. A nie zabrakło niczego - hojnych graczy, którzy wsparli kampanię na Kickstarterze (potrzebowali 150 tysięcy, dostali prawie 200), czasu na dopieszczenie dzieła do ostatniego pixela (kampania zakończyła się w 2013 roku), wielu inspiracji, zdolnego zespołu...
Oj, dobrze już, nieważne. Mamy premierę. 31 lipca na PS4, PC oraz PS Vitę.
Chasm - Launch Date Teaser Trailer | PS4, PS Vita
Zobaczymy, czy będzie jak w Castlevania: Symphony of the Night, The Legend of Zelda, Metroid oraz Diablo, czyli w grach, na które powołuje się Kickstarter Discord Games (który w czasie trwania gry zmienił nazwę na Bit Kid). Będzie to tytuł z gatunku metroidvania, z losowo, choć w ograniczonym stopniu generowanymi lokacjami, co oznacza, że pomieszczenia zostały zaprojektowane przez twórców, ale ich układ będzie za każdym razem inny.
Zwiedzimy sześć różnych krain w skórze księcia z królestwa Guildean, a zmierzymy się z ponad 80 różnymi przeciwnikami, 10 bossami, ubijemy ich za pomocą 130 rodzajów broni i akcesoriów. Przewidywany czas gry wynosi od 10 do 15 godzin.
Chasm ma kosztować około 20 dolarów i oferuje opcję cross-buy - kupno jednego egzemplarza umożliwi grę na dowolnym urządzeniu.