Programy
Nie znaleziono pasujących programów.
Zobacz pozostałe wyniki wyszukiwania ›

CD Projekt w służbie pozytywnej wiadomości. Umieścili swojego chorego fana w Wiedźminie 3

Strona głównaCD Projekt w służbie pozytywnej wiadomości. Umieścili swojego chorego fana w Wiedźminie 3
16.11.2014 13:00
CD Projekt w służbie pozytywnej wiadomości. Umieścili swojego chorego fana w Wiedźminie 3
marcindmjqtx
marcindmjqtx
bDIpYsNy

Takie wiadomości lubimy najbardziej. W końcu fajnie jest pomagać.

bDIpYsMR

Od 14. roku życia Nick choruje na powracającą migrenę. To okropna dolegliwość, która czasami po prostu uniemożliwia normalne życie. Nick przez lata faszerował się najróżniejszymi środkami przeciwbólowymi, jednak nic nie działało na dłuższą metę. Odkrył jednak, że istnieje kilka rzeczy, które absorbują go tak bardzo, że chociaż na chwilę może zapomnieć o bólu.

Oprócz czytania i udzielania się na Reddicie pomagają mu również specyficzne gry wideo. Takie, w których może zatopić się na długie godziny i zostawić rzeczywistość za sobą. Niestety, jak sam mówi, nie ma ich dużo, ale jedną z nich jest Wiedźmin 2. Nick ma w zwyczaju kontaktować się ze studiem, które zdołało mu pomóc i osobiście dziękować za ich pracę.

NPC

bDIpYsMT

CD Projekt RED jednak nie byłby CD Projektem RED, gdyby również nie podziękował mu na swój sposób. Otóż poprosili oni Nicka o przesłanie zdjęć jego twarzy i umieścili go w Wiedźminie 3 jako jedną z postaci NPC (Non-Playable Character - czyli postaci, którymi gracz nie steruje, lecz napotuka je w grze). Szacunek. Świetna sprawa, a dodatkowo darmowa reklama. Tak trzymać!

Nick

Więcej zdjęć znajdziecie pod tym adresem.

Spytaliśmy studio, ile pracy trzeba włożyć, żeby takie miłe gesty stały się rzeczywistością. Oto ich odpowiedź:

bDIpYsMZ

Nie wymaga to wiele od "modela" - kilka zdjęć, idealnie skan 3d. Potem jednak zaczyna się obróbka. W zależności od tego z jaką twarzą mamy do czynienia (mniej lub bardziej symetryczną), może to być nawet kilka dni pracy dobrego artysty. Potem zaczyna się debugowanie i ustawianie shaderów - postać musi mieć dobrze ustawioną mimikę, móc się uśmiechać, wyglądać naturalnie. Każda głowa wymaga zsetupowania rigu mimicznego składającego sie z 96 kości i dostosowania póz mimicznych - w skrócie: to całkiem sporo pracy. Decydujący tu jest jednak timing. Nie możesz pozwolić sobie na to, by team rzucał pracę i nagle robił dodatkową twarz. W tym wypadku akurat mogliśmy się tym zająć... Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się 24 lutego 2015 roku, a Geralt zakończy trylogię na PC, PS4 i Xboksie One.

Oskar Śniegowski

*Firma Agora jest współwydawcą Wiedźmina 3.

bDIpYsNP