CD Projekt o przeniesieniu wiedźmina do nowego Soul Calibura
Z jakimi trudnościami mierzą się twórcy podczas prac nad tym projektem?
Jak dowiedzieliśmy się w połowie marca, w najnowszej odsłonie Soul Calibura zobaczymy wiedźmina Geralta. Nie jest to dla tej japońskiej serii bijatyk pierwszyzna - w jej piątej części można było grać chociażby jako Ezio z serii Assassin's Creed, a w czwartej jako Darth Vader czy Yoda. Ale i dołączenie przez Białego Wilka do tego szacownego grona to całkiem miła wiadomość.
Oczywiście nie jest to tak proste, jak wzięcie modelu postaci i przeniesienie go z jednej gry do drugiej. Przy okazji trzeba było przecież napisać zupełnie nowe sterowanie, przystosowane do gry tego rodzaju. O związanych z tym trudnościach i wyzwaniach twórcy opowiadają na poniższym filmiku.
SOULCALIBUR VI - PS4/XB1/PC - Geralt Showcase (Behind the scenes video)
Na powyższym materiale wypowiadają się Borys Pugacz Muraszkiewicz (odpowiedzialny za angielskie lokalizacje gry), Sebastian Kalemba (animacje) i Marcin Momot (community). Tłumaczą, czym charakteryzować ma się Geralt w nowej odsłonie Soul Calibura - precyzją walki, ale i swoim charakterystycznym dystansem i sarkazmem. Opowiadają nawet o tym, jak jego pojawienie się w bijatyce Namco Bandai może się wpasować w historię Geralta z Rivii.
Warto obejrzeć. A Soul Calibur VI ma się ukazać w tym roku na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.
Dominik Gąska