CD Projekt o przeniesieniu wiedźmina do nowego Soul Calibura

Z jakimi trudnościami mierzą się twórcy podczas prac nad tym projektem?

CD Projekt o przeniesieniu wiedźmina do nowego Soul Calibura

Jak dowiedzieliśmy się w połowie marca, w najnowszej odsłonie Soul Calibura zobaczymy wiedźmina Geralta. Nie jest to dla tej japońskiej serii bijatyk pierwszyzna - w jej piątej części można było grać chociażby jako Ezio z serii Assassin's Creed, a w czwartej jako Darth Vader czy Yoda. Ale i dołączenie przez Białego Wilka do tego szacownego grona to całkiem miła wiadomość.

Oczywiście nie jest to tak proste, jak wzięcie modelu postaci i przeniesienie go z jednej gry do drugiej. Przy okazji trzeba było przecież napisać zupełnie nowe sterowanie, przystosowane do gry tego rodzaju. O związanych z tym trudnościach i wyzwaniach twórcy opowiadają na poniższym filmiku.

SOULCALIBUR VI - PS4/XB1/PC - Geralt Showcase (Behind the scenes video)

Na powyższym materiale wypowiadają się Borys Pugacz Muraszkiewicz (odpowiedzialny za angielskie lokalizacje gry), Sebastian Kalemba (animacje) i Marcin Momot (community). Tłumaczą, czym charakteryzować ma się Geralt w nowej odsłonie Soul Calibura - precyzją walki, ale i swoim charakterystycznym dystansem i sarkazmem. Opowiadają nawet o tym, jak jego pojawienie się w bijatyce Namco Bandai może się wpasować w historię Geralta z Rivii.

Warto obejrzeć. A Soul Calibur VI ma się ukazać w tym roku na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwiedźmin 3 dziki gongeralt z rivii
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.