CD Action widziało już w akcji Wiedźmina 3

I chyba się podobał.

CD Action widziało już w akcji Wiedźmina 3
marcindmjqtx

13.03.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:17

W obszernym, 7-stronicowym materiale znalazło się sporo konkretów, m.in. na temat jednej z misji w grze. Poniżej najciekawsze informacje ale warto zapoznać się z całością - numer właśnie się ukazał, zainteresowani znajdą go w kioskach. Spojler: A jak spojrzycie na okładkę pod kątem, to zobaczycie podtytuł "Dziki Zgon" i trollface obok!

  • Główny wątek fabularny wraz z zadaniami pobocznymi ma dostarczyć ok. 100 godzin rozgrywki. Sam główny wątek to 50 godzin.
  • Geralt może skakać i pływać.
  • Jego ruchy to teraz 96 animacji (przy 20 w drugiej części). Na znaczeniu mają stracić przewroty, wcześniej nadużywane.
  • W grze nie będzie Quick Time Eventów.
  • Wątek fabularny nie będzie podzielony na rozdziały, będzie natomiast "wyłaniał" się z "fabuł" poświęconych konkretnym regionom.
  • W grze znajdą się 3 skrajnie różne epilogi (trwające do 2 godzin).
  • Twórcom podoba się pomysł przeniesienia save'ów z drugiej części, ale na razie stoi on pod znakiem zapytania - problemem jest przenoszenie stanów między poszczególnymi platformami.
  • Geralt nie będzie cały czas biegał z brodą - w prezentowanym fragmencie gry miał tygodniowy zarost.
  • Zapiski w dzienniku będą uproszczone.
  • Tworzenie broni ma wymagać więcej wysiłku, co za tym idzie, wykuta broń posłuży dłużej.
  • Pojawi się podział na uzbrojenie zwykłe, ludzkie i wiedźmińskie. Będzie wykraczał poza prosty podział mieczy z „dwójki”.
  • Wrócą trofea - teraz poza podniesieniem statystyk przydadzą się w alchemii.
  • Pojawi się ekonomia, niektóre produkty będą w pewnych miejscach droższe niż gdzieś indziej.
  • Wiedźmin osiągnie maksymalnie 60. poziom doświadczenia. Ścieżek rozwoju postaci ma być więcej niż w drugiej części.
  • Geralt nie będzie się poruszał wyłącznie na jednym koniu - pojawi się kilka rodzajów wierzchowców o różnej charakterystyce.
  • "Rozmowa z jarlem to okazja, by poznać niespotykany, filmowy sposób przedstawienia dialogów odcinający się od dwóch ujęć kamery i bohaterów stojących jak kołki" - zabrakło jednak szczegółów wyjaśniających, jaki to niespotykany sposób.
  • Polowania na potwory będą podstawowym źródłem utrzymania Geralta. Istotne będą rozmowy z tubylcami, by poznać sposoby na wyeliminowanie kreatur. Przełoży się to na odblokowanie systemu celowania, dzięki któremu Geralt będzie mógł zranić przeciwnika w najczulszy punkt.
  • Zmieniono działanie niektórych wiedźmińskich znaków, np. Igni może działać jak miotacz ognia tak długo, jak starczy nam staminy.
  • Niewykluczone, że w niektórych fragmentach gry będziemy sterować innymi bohaterami niż Geralt.

Z kolei z materiału na Eurogamerze dowiadujemy się między innymi, że CD Projekt RED ma devkity PS4 blisko pół roku i było jednym z pierwszych europejskich studiów, które je dostało. Adama Badowskiego z CDP RED pytano też, czy w związku ze współpracą z Sony można się spodziewać, że Wiedźmin 2 ukaże się na PS3. - Nie mogę nic potwierdzić. Zobaczymy - powiedział.

W tekście pada też stwierdzenie, że twórcy nie wykluczają w Wiedźminie 3 trybu multiplayer. - Myślimy nad czymś, ale nie mogę tego teraz wyjaśnić - powiedział Badowski.

[Źródła: 1, 2]

Marcin Kosman

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.