CCP ostatecznie skasowało World of Darkness
Na premierę tego mrocznego MMO od dawna liczyli już tylko niepoprawni optymiści. Dzisiaj firma wbiła do trumny projektu ostatni gwóźdź.
14.04.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Prace nad World of Darkness ciągnęły się od wielu lat. Grę zapowiedziano już w 2006 roku, ale od tamtego czasu informacje o postępach wypływały z prędkością dryfu kontynentalnego. Ostatni raz CCP przekonywało nas, że World of Darkness wciąż żyje na początku zeszłego roku tym filmikiem.
Dziś CEO firmy poinformował, że projekt został skasowany, a decyzja o jego końcu należy do najtrudniejszych, jakie kiedykolwiek musiał podjąć.
Marzyliśmy o grze, która przeniosłaby was w zwalający z nóg świat World of Darkness, ale musieliśmy spojrzeć prawdzie w oczy i przyznać, że niestety nie daliśmy rady. Koniec World of Darkness oznacza zwolnienia w oddziale CCP w Atlancie, gdzie pozostali pracownicy dołączą do projektów związanych z uniwersum Eve Online. Smutną przyszłość już w 2011 roku wieszczył grze Piotrek Gnyp:
Ostatnia informacja prasowa mówi o zwolnieniach w firmie. Oberwał między innymi zespół pracujący na World of Darkness. Zastosowany eufemizm mówi o radykalnie zredukowanym teamie. Oczywiście gra będzie rewolucyjna, prace nadal trwają, tylko ja jakoś coraz mnie wierzę, że kiedykolwiek się ona ukaże. A szkoda... Chociaż z drugiej strony zamiast marnować czas na MMO, może po prostu podzwonić po kumplach i postarać umówić się na sesję? Kończąca jego wpis rada właśnie stała się jeszcze lepsza.
[źródło: Polygon]
Maciej Kowalik