Car Mechanic Simulator 2017 powoli rozgrzewa silnik

Tak, "szesnastki" nie było i już nie będzie. Car Mechanic Simulator 2017 nadjedzie za to też na konsole.

Car Mechanic Simulator 2017 powoli rozgrzewa silnik
Paweł Olszewski

26.09.2016 17:23

PlayWay, czyli producent serii Car Mechanic Simulator wraz z licznymi dodatkami (i kilkudziesięciu innych gier) wybiera się na giełdę. Co ciekawe, chodzi o główny rynek GPW, na którym jest CD Projekt RED i CI Games, a od niedawna także 11bit, a nie NewConnect, gdzie w piątek do kilku innych rodzimych firm dołączył krakowski iFun4All.

W związku z nadchodzącym debiutem w jednym z warszawskich domów maklerskich odbyła się dzisiaj prezentacja spółki, na której poza szczegółowymi danymi finansowymi związanymi z nadchodzącą emisją akcji można było usłyszeć co nieco o nowych w grach. W tym kontynuacji największego hitu PlayWaya - Car Mechanic Simulator.

Obraz

Pierwszy Car Mechanic kosztował wydawcę około 80 tys. PLN. Zarobił na siebie w pierwsze osiem godzin sprzedaży. Teraz projekt jest bardziej doinwestowany, wizualnie ciekawszy i chyba najważniejsze, złożony. Samochody mają się składać z tysięcy komponentów.

Car Mechanic to perła w koronie PlayWaya. Seria znajduje się w piątce najpopularniejszych na świecie gier symulacyjnych, odpowiada za 60-70% przychodów całej firmy, nic więc dziwnego, że nadjeżdża kolejna część. Nie tylko na PC i konsole, ale też VR. O tej ostatniej funkcjonalności wiadomo jeszcze mniej niż o zwykłej wersji, ale pamiętając zachwyt Oskara na gamescomie tworzeniem w wirtualnej rzeczywistości swojego wozu w Crossout można się domyślać, jak technologię tę można wykorzystać.

Car Mechanic Simulator 2015 - Maserati DLC

Car Mechanic Simulator 2017 nadjedzie w przyszłym roku, a dlaczego w międzyczasie nie pojawiła się "szesnastka"? Edycja z 2015 roku wciąż bardzo dobrze się sprzedaje, a popyt podkręcają kolejne duże dodatki sygnowane logiem DeLorean, Maserati czy Mercedes-Benz. Car Mechanic Simulator 2017 jest też większy od poprzednich części, stąd potrzeba aż dwuletniego cyklu produkcyjnego.

Paweł Olszewski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolskasymulatory
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.