Capcom przeprasza za DRM
Niedawno okazało się, że nie da się grać w Final Fight: Double Impact w wersji na PlayStation 3 nie będąc podłączonym do internetu. Stanowić to miało formę zabezpieczenia przed dzieleniem się ściągniętymi z sieci grami z innymi użytkownikami. Reakcją na taki mechanizm był gniew graczy oburzonych tym bardziej, że w przypadku utraty połączenia z internetem gra się resetuje. Capcom postanowił przeprosić, ale specjalnie to sytuacji nie poprawi.
W wydanym oświadczeniu firma przeprasza użytkowników za problemy jakie mają z grą oraz zapewnia, że pracuje wraz z Sony Computer Entertainment America nad naprawieniem sytuacji, co polegać będzie na, zapnijcie pasy, dodaniu informacji o DRM w opisie gry na PSN w Ameryce Północnej i Azji (na polskim PSN jest ona obecna). Capcom podkreśla też, że Final Fight: Double Impact to nie jedyna gra na PSN korzystająca z podobnych mechanizmów. Tyle tylko, że żadna inna nie karała dotąd tak mocno graczy za utratę połączenia z internetem.
[via Kotaku]