Capcom chyba nie do końca wierzy w rynkowy sukces DMC: Devil May Cry
DMC: Devil May Cry rozeszło się do sklepów w nakładzie miliona egzemplarzy. Oczekiwania Capcom były jednak większe, sporo większe.
Początkowo Capcom planował, do 31 marca 2013 roku, wysłać do sklepów 2 miliony kopii. Nie ujawniono dlaczego, ale koncern drastycznie zmniejszył tę liczbę i ostatecznie stanęło na 1,2 miliona. Na chwilę obecną, według serwisu VGChartz szału nie ma - na całym świecie, na trzech platformach (PC, 360, PS3) sprzedało się jedynie 0,55 miliona egzemplarzy. A to, jak na grę z dużą, rozpoznawalną nazwą, niewiele.
Choć recenzje są pozytywne, nie wszyscy fani uniwersum Devil May Cry zaakceptowali zmianę zarówno głównego bohatera jak i sposobu prowadzenia rozgrywki. Ale to ryzyko, które Capcom musi wziąć na tak zwaną klatę. Wspominałem o tym we vlogu - moim zdaniem seria potrzebowała restartu, nawet kosztem dawnych fanów. Nowe DMC bardzo przypadło mi do gustu, podobnie jak Maćkowi, który wystawił grze 4/5.
źródło: Siliconera
Paweł Winiarski