Candy Crush of Duty! Studio King najwyraźniej pracuje nad mobilnym CoD‑em
Ale to będzie raczej strzelanka. Najpewniej bliższa Fortnite'owi lub PUBG.
16.05.2018 11:07
Najpierw przypomnijmy wszystkim, że Activision wykupiło studio King, stojące za ogrywanym nawet przez Wasze babcie Candy Crushem, za niemal sześć miliardów dolarów w 2015 roku. To akurat zakup, który, jak sądzę, dość szybko zaczął się zwracać. Wszak „gigant kupił giganta”, jak ładnie napisał lata temu emerytowany kolega Kowalik. Ale co powstałoby z połączenia deweloperów jednej z najpopularniejszych gier świata oraz… jednej z najpopularniejszych serii świata?
W dalszych akapitach odnajdziemy wzmiankę, że przyszły pracownik musi świetnie orientować się w gatunku strzelanek FPP. A zatem nie, to nie będzie logiczna zręcznościówka typu match-three. O wiele ciekawsze domysły snują już fani marki. Łączą bowiem informację o mobilnym odszczepie Call of Duty z popularnością telefonowego Fortnite’a i kilku sugestiach na temat możliwości istnienia trybu battle royale jako osobnego tytułu powiązanego z marką Activision, który miałby być dodawany do zestawu z sieciowym Black Ops IIII. Lub sprzedawany osobno, na przykład na Switchu. Czy platformach mobilnych. Szalona interpretacja? Moim zdaniem - nie do końca.
A szkoda. Bo spowszedniał mi już Marvel Puzzle Quest w drodze do pracy.
Adam Piechota