Na Vicie nie wyszło, ale Activision nie zamierza się poddawać.

bETlUVGt

Jon Estanislao z Activision stawia sprawę jasno. Firma szuka nowych sposobów na dotarcie do "core'owej" publiczności, która skupiona jest na zabawie przed telewizorem i ekranem PC. Oczywiście nie chodzi o zwykłe porty, ale o produkcje, które odpowiednio wykorzystywałyby dobrodziejstwa tabletów i smartfonów.

"Przecież nie da się grać w FPS-y na dotykowym ekranie!" - powiecie. A takie Modern Combat udowadnia, że jednak się da. Oczywiście logicznym jest, że nie w taki sposób jak na padzie, czy zestawie myszka+klawiatura. Cicho liczę, że tęgie głowy od zarabiania pieniędzy w Activision wymyślą sposób na tabletową wersję Call of Duty, a wewnętrzne studio ukierunkowane na ten pomysł, przy pomocy zewnętrznych twórców, o których wspomina Estanislao, da radę.

źródło: VG247

bETlUVGv

Paweł Winiarski

326873322967488554
Komentarze (0)
bETlUVHr