Call of Duty Elite, czyli Activision sięga do naszych portfeli
Panie i Panowie, oto Call of Duty Elite, czyli nowy pomysł Activision na to, jak jeszcze efektywniej sięgnąć do naszych kieszeni.
31.05.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:44
To sieciowa usługa, która obejmie najprawdopodobniej 360, PS3 i PC, oferując dodatkową zawartość, której nie znajdziemy na płytach sprzedawanych w sklepach - w tym nowe mapki do pobrania. Pomysł miałby wystartować wraz z premierą Call of Duty: Modern Warfare 3 i być kontynuowany przy wszystkich kolejnych grach z serii. Gdzie haczyk? Otóż Call of Duty Elite będzie płatne - w formie miesięcznego abonamentu.
Activision nie ustalił jeszcze jakiego rzędu miałaby być to opłata, jednak koncern spekuluje, że wynosić ona będzie mniej niż 22 złote (7,99 dolara), które trzeba zapłacić za filmową usługę Netflix. Na szczęście niektóra zawartość CoD Elite będzie bezpłatna, jak chociażby stylizowane na serwis Facebook opcje społecznościowe.
Bobby Kotick nie martwi się reakcjami graczy, ponieważ podstawowa zabawa sieciowa będzie wciąż darmowa (oprócz 360 oczywiście, ale to już nie wina Activision). Firma wierzy, że to bardzo ważna dla nich inwestycja. Czy Wy również macie obawy, że to krok ku nałożeniu prawdziwego, obowiązkowego abonamentu za grę w jedną z najpopularniejszych sieciowych strzelanek?
[via The Wall Street Journal] Paweł Winiarski