Call of Duty: Black Ops 3 przywita moderów i autorów map z otwartymi ramionami
Studio Treyarch udostępni narzędzia potrzebne do tworzenia modyfikacji na początku przyszłego roku.
03.11.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:51
Jest jednak pewien haczyk, co nie powinno być zresztą wielkim zaskoczeniem. Mody i mapy będziemy mogli tworzyć z wykorzystaniem oficjalnych edytorów jedynie w wersji pecetowej. O innych platformach wpis na forum studia nie wspomina.
Przed nami jeszcze mnóstwo pracy, ale plan jest następujący: Będziecie mogli sami tworzyć mapy, mody i wiele więcej! Dostarczymy Wam narzędzia oraz pliki dla dedykowanych serwerów, dzięki którym będziecie mogli dowolnie tworzyć rozgrywkę z modyfikacjami. Zapewnimy Wam przeglądarkę serwerów, dzięki której będziecie mogli swobodnie dołączać do wybranych rozgrywek. Planowany termin zamkniętych testów alfa: marzec 2016 Oficjalne wsparcie kreatywnych graczy to świetna wiadomość. Na pewno wyczarują oni masę świetnych dodatków i lokacji, które mogą przyćmić dokonania dewelopera. Trzymam kciuki, by chociaż część tych najlepszych po solidnych testach dało się przenieść też do konsolowych edycji Black Ops 3.
[źródło: informacja prasowa]
Maciej Kowalik