Były pracownik Ensemble opowiada o skasowanym Halo MMO

Szef studia Windstorm rzucił troszkę światła na projekt Titan, dla którego poświęcił trzy lata pracy w Ensemble. Wiem, że Titan nie mówi Wam zbyt wiele, spokojnie, mi też. Bardziej znajomo brzmi Halo MMO, bo to właśnie ta pozycja kryła się pod tajemniczym kryptonimem. Zainteresowani?

Były pracownik Ensemble opowiada o skasowanym Halo MMO
marcindmjqtx

12.04.2010 | aktual.: 15.01.2016 15:26

Dusty Monk zdradził, że do tworzenia gry użyto "stylizowanej na heroiczną formy artystycznej", czyli dokładnie takiej samej, jaką zastosowano w nadchodzącym Star Wars: The Old Republic. Na korzyść tego rozwiązania przemawia fakt, że wykonane w ten sposób produkcje wyjątkowo dobrze znoszą próbę czasu. Halo MMO, znane też pod kodową nazwą "Orion", miało też system osłon, zbliżony do tego jaki będzie można zobaczyć w SW: The Old Republic.

Produkcja Ensemble miała rzucić wyzwanie królowi gier tego typu, czyli World of Warcraft. Zaprojektowano innowacyjny na tamte czasy (okres 2004-2007) sposób rozgrywania questów, w którym do wykonujących zadanie w każdej chwili mógł dołączyć każdy, będący w pobliżu chętny. Podobny do tego jaki wykorzystano później w Warhammer Online.

Monk uważa, że biznesowe decyzje Microsoftu, który pozazdrościł Nintendo zysków z Wii i postanowił zmienić politykę, doprowadziły do anulowania bardzo perspektywicznego tytułu z ogromnym potencjałem. Patrząc na to, ile różnych pomysłów zawierał w sobie projekt Titan, trudno się z nim nie zgodzić.

[via Incgamers]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.