Były już szef Remedy: Quantum Break ma się znakomicie

Były już szef Remedy: Quantum Break ma się znakomicie
marcindmjqtx

04.06.2015 11:00, aktual.: 05.01.2016 15:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Roszada na szczycie w środku cyklu produkcyjnego ważnej gry musi budzić obawy. Matias Myllyrinne uspokaja jednak zmartwionych losem Quantum Break.

Szefujący Fińskiemu studiu od 15 lat Myllyrine pożegnał się wczoraj z Remedy, jako trzeci kluczowy pracownik w przeciągu zaledwie miesiąca. Czyżby najważniejszy obecnie projekt zespołu, tworzony na wyłączność Xboksa One Quantum Break, nie miał się najlepiej? Coś w końcu musiało mały exodus zainspirować.

Quantum Break wygląda niesamowicie. Zespół ciężko pracuje nad stworzeniem gry, na którą zasługujecie. Zapewnia o mocnej kondycji gry Myllyrinne. Skąd zatem przesunięcie premiery na przyszły rok? To ponoć decyzja czysto marketingowa.

Przesunęliśmy premierę, by uniknąć świątecznej gorączki i konfliktu z innymi grami Microsoftu. Uważam, że w 2016 jest więcej pola dla nowego IP pokroju Quantum Break niż w tłocznym okresie świątecznym. Oczywiście dodatkowy czas wykorzystamy, jak najlepiej się da na szlifowanie gry. Wypowiedzi w innym tonie nie należało się oczywiście spodziewać. Mimo tego, wierzę panu Matiasowi. A może inaczej: chcę wierzyć. Remedy to świetne studio ze świeżym pomysłami, a Quantum Break to nie tylko nowe IP (co zawsze miło zobaczyć), ale i dobrze rokująca gra. Lepiej dla wszystkich, żeby nie okazała się klopsem.

[Źródła: Remedy, GI.Biz]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmicrosoftremedy