Bulletstorm bije znane marki

Dzieło People Can Fly sprzedaje się lepiej - przynajmniej w przedsprzedaży - od znanych  i uznanych marek. Kogo pokonała gra rodzimego studia?

marcindmjqtx

Rozmawialiśmy na ten temat z Wiktorem Cegłą, dyrektorem zarządzającym Gram.pl. Dowiedzieliśmy się od niego, że do dnia dzisiejszego, kiedy to Bullestorm zostanie wysłany do graczy, gra People Can Fly sprzedawała się lepiej niż produkcje konkurencji. I to nie byle jakie produkcje. W rodzimym sklepie internetowym Bulletstorm przebił sprzedaż (w preorderach) takich tytułów jak: Dead Rising 2, Dead Space 2, Pro Evolution Soccer 2011, LittleBigPlanet 2, Star Wars: Force Unleashed 2, Prince of Persia: Forgotten Sands i Kane and Lynch 2: Dog Days. Co ciekawe, po zliczeniu zamówień z pecetów, Xboxa 360 i PS3, dzieło Polaków prześcignęło nawet Killzone 3.

Dyrektor Gram.pl podsumowuje tę sytuację słowami:

Zamówienia na Bulletstorma przybywały bardzo płynnie, od początku preordera. Nie są efektem nagłej kampanii reklamowej, zresztą, ona ruszyła dopiero dzisiaj i jeśli ma przynieść korzyści, to stanie się to dopiero w kilka dni. Bardzo dobry debiut. Gorszy niż Assassin's Creed czy Dragon Age, ale druga część gry PCF-u sprzeda się fantastycznie. Będzie więc hit i 2 miliony sprzedanych kopii, o których mówił Adrian Chmielarz?

Krzysztof Pielesiek

Do dyskusji na temat Bulletstorm zapraszamy także na nasze forum.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbulletstormsprzedaż
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.