Brak Resident Evil: Revelations na Vitę - Capcom się tłumaczy
Zastanawiałem się, czemu zapowiedziane niedawno na "duże konsole" Resident Evil: Revelations ominie Vitę. Teraz już wiem. Capcom nie potrafi. Albo czegoś się boi.
25.01.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:23
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Resident Evil: Revelations na 3DS-a okazał się bardzo fajnym tytułem, nie dziwi mnie więc to, że Capcom postanowił zrobić wersję HD, którą chce wydać na PC, PS3, 360 i Wii U. Czegoś Wam tu brakuje? Tak - PS Vity. Nie dywagujmy o tym, czy faktycznie jest w co grać po ponad roku od premiery. Jedno jest pewne - to najmocniejsza przenośna konsola na rynku i Sony znów udało się stworzyć przenośny kombajn. Nie wszyscy jednak umieją korzystać z jego dobrodziejstw i możliwości. Wygląda na to, że Capcom również. Wybaczcie, ale takie tłumaczenie jest, lekko mówiąc, słabe:
Kiedy tworzyliśmy Revelations na nowe platformy, chcieliśmy udoskonalić odczucia jakich doznacie grając na dużym ekranie, z przestrzennym dźwiękiem etc. Taki zestaw naprawdę pomoże Wam wciągnąć się w klimat horroru i cieszyć grą w maksymalnym stopniu.
Mocne słowa jak na kogoś, kto pierwotnie postanowił wypuścić grę na sprzęt SD z malutkim ekranikiem. Opcje są dwie. Albo Capcom ma problemy z zakodowaniem Revelations na Vitę (co byłoby o tyle dziwne, że przecież pojawiły się na tym sprzęcie Street Fighter X Tekken i Ultimate Marvel vs. Capcom 3, albo boi się, że Revelations na Vitę słabo się sprzeda. Który z powodów wydaje Wam się bardziej prawdopodobny?
źródło: Kotaku Paweł Winiarski