Braid okazał się bardziej dochodowy, niż normalna praca. Kolejny projekt... będzie inny

Braid okazał się bardziej dochodowy, niż normalna praca. Kolejny projekt... będzie inny

Braid okazał się bardziej dochodowy, niż normalna praca. Kolejny projekt... będzie inny
marcindmjqtx
19.03.2009 19:15, aktualizacja: 12.01.2016 16:37

Niektórzy to mają dobrze. Można by przypuszczać, że niezależnemu twórcy hitowego Braid, poza sławą, przybyło niewiele. Jednak Jonathan Blow nie należy do osób przesadnie skromnych i pochwalił się, że zrobienie gry było dla niego solidnie dochodowe.

Zarobił dla mnie więcej pieniędzy, niż miałbym, gdybym przez ten cały czas pracował na dobrze płatnym stanowisku. Spodziewałem się, że znajdzie się grupa ludzi, którym się spodoba, ale nie sądziłem, że będzie hitem przez tak długi czas.Podobno gra sprzedała się lepiej nawet, niż Geometry Wars 2. Myślicie, że teraz dostaniemy Braid 2 z kolejnymi światami do przemierzenia? Nic bardziej mylnego. Najwyraźniej Blow jest jednak bardziej ambitny od innych, bo zapowiedział, że pracuje teraz nad kilkoma projektami, ale następna gra będzie różniła się od Braid w prawie każdym aspekcie. Ja w tym miejscu deklaruje, że jego kolejną produkcję kupuję w ciemno. Oby więcej takich twórców w branży.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)