Bombshell przesunięte na przyszły rok ze względu na dużą liczbę błędów
3D Realms nie było w stanie poradzić sobie z taką ilością uchybień. Miesięczny poślizg.
Pierwsza nowa gra od 3D Realms od niepamiętnych czasów jednak opóźniona. Izometryczne RPG zostało przesunięte na przyszły rok ze względu na liczbę błędów, które wykryli testerzy. Sprawa okazał się na tyle poważna, że studio nie było sobie w stanie z nią poradzić w przeznaczonym na to oknie czasu.
Pierwotnie gra miała zawitać do sklepów jeszcze w grudniu bieżącego roku, ale niestety plany te zostały pokrzyżowane. Na nową datę premiery wybrano 29 stycznia. Tak więc produkcja zaliczy trochę ponad miesięczny poślizg.
Przez kilka ostatnich tygodniu nieustannie testujemy Bombshell, aby była gotowa do dystrybucji. Niestety, ale będąc szczerym, gra nie jest jeszcze całkowicie wolna od błędów. Naszą pierwszą myślą było wypuszczenie jej tak jak planowaliśmy i załatanie błędów w pierwszym patchu, ale nie minęło 10 sekund i zdaliśmy sobie sprawę, że nie możemy tak traktować fanów, którzy płacą za naszą grę. Miło słyszeć takie rzeczy dla odmiany. Bombshell zmierza na PC, PS4 oraz Xboksa One. Z drobnym szczegółem, że wersje konsolowe pojawią się „kiedyś w 2016”.
[Źródło: Gamespot]
Oskar Śniegowski