Bodycount porozwala ściany
Wczoraj już zostało potwierdzone, że Bodycount jest właśnie tym FPSem, nad którym Stuart Black pracuje w Codemasters. Teraz do sieci rzucono dwa obrazki, z których wynika jedna podstawowa rzecz - gra będzie miała system destrukcji otoczenia. Miło.
09.03.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:57
Razem z obrazkami wypuszczono oficjalną informację prasową, ale pozwólcie, że oszczędzę Wam tych wszystkich zapewnień, jakie to Bodycount będzie świetne i przejdę od razu do cytatu z Blacka:
Wszyscy jesteśmy wielkimi fanami FPSów i bierzymy że jest miejsce na odświeżenie strzelanek. Jeśli Race Driver: GRID kręcił się dokoła esencji wyścigów, tak Bodycount jest skoncentrowany na pocisku i jego wpływie na otoczenie. Gra będzie korzystać z silnika EGO, tego samego na którym powstało m.in. Colin McRae: Dirt 2, Operation Flashpoint: Dragon Rising jak i zapowiedziane wczoraj F1 2010.
Bodycount oferować ma tryb jednego gracza, tryby kooperacji, oraz coś dla większej ilości osób. Gra ukazać ma się w pierwszym kwartale 2011 roku na PlayStation 3 i Xboksa 360.