Bloodstained: Ritual of the Night - Koji Igarashi rozpoczął zbiórkę na Kickstarterze [AKTUALIZACJA] Pieniądze płyną jak woda

Jeśli uda się zebrać 500 tysięcy dolarów, nowa gra japońskiego dewelopera, znanego przede wszystkim z pracy przy serii Castlevania, trafi na PC, PS4 oraz Xboksa One. [AKTUALIZACJA]

Bloodstained: Ritual of the Night - Koji Igarashi rozpoczął zbiórkę na Kickstarterze [AKTUALIZACJA] Pieniądze płyną jak woda
marcindmjqtx

12.05.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:05

[AKTUALIZACJA] Pieniądze płyną nieprzerwanym strumieniem. Wymagane 500 tysięcy dolarów zebrano w zaledwie kilka godzin. Nie minęła doba, a na koncie gry jest już ponad 1,2 miliona dolarów i kwota ta ciągle rośnie. To kolejny wielki sukces na Kickstarterze.

Oryginalna wiadomość: Opis gry brzmi znajomo - nastawiona na eksplorację, horyzontalna platformówka z elementami RPG (podnoszenie poziomu) i mnóstwem akcji. Do tego dojdzie crafting, pozwalający na tworzenie własnych broni lub rozszerzanie wachlarza umiejętności dzięki przedmiotom zdobytych na wrogach. Tak, tak - Igarashi wraca do tego, w czym czuje się najlepiej. Zresztą zapowiadał to od dawna.

Główną bohaterką będzie Miriam - sierota zmagająca się z kątwą, która sprawia, że jej skóra powoli zmienia się w kryształ. By znaleźć lekarstwo trzeba będzie przebić się przez... No oczywiście, że przez zamek pełen demonów. Ten konkretny został przyzwany przez starego przyjaciela Miriam, u którego klątwa poczyniła już nieodwracalne spustoszenie.

W kapitalnym filmiku zachęcającym do wpłacania pieniędzy Igarashi stwierdza, że choć wydawcy odrzucili jego wizję, bo gracze ponoć nie interesują się już "IGAvaniową" rozgrywką, to znalazł innych partnerów do sfinansowania przedsięwzięcia (w Q&A na Gamasutrze precyzuje, że budżet jest dopięty na 90%) . Ale trzeba przekonać ich, że zainteresowanie wśród graczy jest prawdziwe. Po to zbiórka, która na moich oczach błyskawicznie przekroczyła już 10% wymaganej kwoty i szybko pnie się dalej.

Warto zwrócić uwagę na dodatkowe progi zbiórki. Po przekroczeniu 700 tysięcy, dodana zostanie druga grywalna postać, a jeśli uzbiera się 850 tysięcy, w grze usłyszymy Davida Haytera. Obrazki to tylko rysunki koncepcyjne, ale nie zakłamują na pewno jednego - nie spodziewajcie się w grze pixel artu - Bloodstained będzie działać na Unreal Engine.

Ja już prawie kliknąłem i chyba jednak złamię swoją zasadę niewspierania następnego projektu zanim nie dostanę poprzedniego. Amplitude raczej nie ukaże się w najbliższym miesiącu.

[źródło: Kickstarter]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.