Bloodborne na PSX? Świetny fanowski projekt

"Bloodborne" to jeden z najbardziej cenionych tytułów na PlayStation 4. Tymczasem pewna deweloperka przerabia grę From Software na modłę gry z PS1 - przy okazji nawiązując do kultowego klasyku z tamtej konsoli.

Bloodborne na PSX? Świetny fanowski projekt
Źródło zdjęć: © From Software

18.01.2021 | aktual.: 03.03.2022 07:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Epoka wiktoriańska, multum krwi, dynamiczna walka z naciskiem na ofensywę, transformacje broni i niesamowity klimat. Za to wszystko miliony graczy (w tym ja) pokochali "Bloodborne". Niektórym jednak nie jest dość. 

Lilith Walter, programistka Heartstring Studios, pracująca za dnia nad "Witch", niezależną produkcją JPRG postanowiła skrzyżować "Bloodborne" z estetyką PS1. Owocem jej pracy jest projekt "BloodbornePSX". 

Choć Walter używa do produkcji silnika Unreal Engine, jej "Bloodborne" a'la PS1 budzi nieodparte skojarzenie z "Nightmare Creatures". Jeśli wychowywaliście się na pierwszej "plejce", jest spora szansa na to, że kojarzycie tę grę z 1997 r. 

Była to produkcja typu hack'n'slash osadzona w XIX-wiecznym Londynie. Wyróżniała się całkiem ciekawym bestiariuszem, a także dużą dawką brutalności oraz mrocznym klimatem. I chyba każdy wolał grać Nadią niż Ignatiusem.

Co prawda gdybyście chcieli do "Nightmare Creatures" wrócić, mogłoby już was nieco odpychać sterowaniem i kamerą. Natomiast "BloodbornePSX" ma szansę przywrócić miłe wspomnienia (o ile takowe macie), ale z responsywnym sterowaniem na miarę 2021 roku i mechanikami z arcydzieła From Software.

Obraz
© Twitter | Lilith Walther

Walter pokazała na Twitterze część swojej pracy (którą zaczęła jeszcze w 2017 r.), w tym walkę i ciągle usprawnia swoje dzieło. Nie wiemy, kiedy ma się ono ukazać, ale z racji tego, że remake "Nightmare Creatures" został skasowany, to najlepsza szansa, aby przeżyć coś podobnego.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.