Bloober Team i Platige Image zacieśniają więzi. Znamy budżety Medium i Observera

Budżet Medium robi wrażenie, ale nie powoduje zawrotów głowy.

Bloober Team i Platige Image zacieśniają więzi. Znamy budżety Medium i Observera

"Medium" to tytuł, który ma być dla Bloober Team biletem do pierwszej ligi światowych twórców. Gracz wcieli się w Marianne, medium żyjące w dwóch światach: rzeczywistym i duchowym. Bohaterka prześladowana wizją morderstwa dziecka trafia do opuszczonego ośrodka hotelowego.

The Medium Official Reveal with Gameplay

Dualizm światów jest istotnym elementem. Duchowy czerpie garściami z twórczości Zdzisława Beksińskiego. Podczas tych wędrówek ekran będzie podzielony na pół, żeby pokazać, że postać porusza się na dwóch płaszczyznach jednocześnie.

Piotr Babieno, prezes Bloober Team i Karol Żbikowski, prezes Platige Image porozmawiali z dziennikarzem BusinessInsider. Z wywiadu dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy. Przede wszystkim, potwierdziły się plotki, że polska gra będzie jednym ze startowych tytułów konsoli nowej generacji.

- Gra wejdzie do sprzedaży w oknie startowym konsoli Microsoftu Xbox Series X. "Medium" stanie się tą produkcją, dla której warto będzie kupić nową konsolę. Niektórzy mówili, że wygraliśmy tę konferencję – przyznaje Babieno.

I dodaje, że współpraca z Platige Image nie ograniczy się wyłącznie do przygotowania przerywników filmowych.

- Zyskujemy nie tylko od strony biznesowej, ale otrzymujemy również wsparcie kreatywne. W ramach tej współpracy dostajemy nie tylko materiał, który powoduje, że ten projekt wygląda bardzo dobrze, ale też dużo merytorycznego wsadu, który - jak sądzimy - umożliwi "Medium" zostanie najgorętszą grą końcówki roku.

Babieno zdradza w wywiadzie budżety gier, które mają ukazać się jeszcze w 2020 r. Warto bowiem przypomnieć, że to nie tylko "Medium", ale również odświeżony "Observer System Redux". Ten pierwszy będzie kosztował Bloober Team ponad 30 mln zł, drugi – mniej niż 10 mln.

W kwotach uwzględnione zostały koszty marketingu. Sumy robią wrażenie, ale nie powalają. Dla porównania: "Wiedźminem 3", który kosztował CD Projekt Red ponad 300 mln zł., na "Dead Island Techland  musiał wydać ok. 40 mln zł, natomiast People Can Fly budżet "Bulletstorma" ustaliło na ok. 60 mln zł.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbloober teamobserver
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.