Blair Witch to nie jedyna produkcja, nad którą pracuje Bloober Team

Warstwy multitaskingu!

Blair Witch to nie jedyna produkcja, nad którą pracuje Bloober Team
Adam Piechota

Zabawnie czyta się wywiady z polskimi deweloperami w zachodnich mediach, ale jeśli z lektury tekstu Eurogamera o Blair Witch - jednej z największych niespodzianek tegorocznego E3 (może dlatego, iż nie wyciekła przed czasem?) - miałbym wyciągnąć najważniejszą dla mnie informację, byłoby to wytłumaczenie, co zadziało się w krakowskim studiu po premierze docenionego Observera. Oddaję głos Basi Kciuk oraz Maćkowi Głombowi:

Blair Witch - Exclusive E3 2019 Gameplay (New Horror Game 2019)

Uwielbiam! Bo widzicie - nie możemy rozmawiać, ale możemy zrobić taki publiczny teaser. I jakkolwiek prywatnie marzy mi się, by Bloober pozostał „specjalistami od horrorów”, nie miałbym też nic przeciw, gdyby zaczęli badać również inne grunty. Zwłaszcza że formuła, w której się już wprawili - symulator spacerowicza z „załamaniami” rzeczywistości - ma ograniczony potencjał. Sprawdzi się, jak podejrzewam, wyśmienicie w sierpniowej produkcji. Tym dla Blair Witcha ma zresztą być tytułowa wiedźma. Niewyobrażalną siłą, potrafiącą wpływać na obserwowany przez nas świat. Dominik Gąska nie może się doczekać.

Zła wiadomość dla właścicieli platformy Sony. W dniu premiery otrzymamy najwyraźniej wyłącznie wersje na Xboksa i pecety. Pozostałe sprzęty zostaną „przedyskutowane” później. Tak, Switch również. Deweloperzy sugerują spojrzeć, w jaki sposób dotarły tam pierwsze Layersy oraz Observer.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.