Bioware poprawi kontrowersyjną misję na premierę Anthema
Mniej grindu, szczęśliwszy odbiorca.
Oficjalna premiera Anthema dopiero w ten piątek, ale gracze opłacający abonament Origin Access / EA Access mogą grać już od końcówki zeszłego tygodnia. I jednym z największych zarzutów stawianych grze jest ten dotyczący misji z otwieraniem grobowców w otwartym świecie.
Żeby otworzyć wszystkie cztery grobowce i popchnąć dalej wątek fabularny, trzeba wykonać szereg "wyzwań" w rodzaju "zabij 10 wrogów zdolnością specjalną", "podnieś 15 graczy" i tym podobne. Nie wszystkim ten wymuszony "grind" przypadł do gustu.
Anthem Launch Trailer
Bioware obiecało w patchu, który będzie dostępny na premierę gry, zmienić to zadanie tak, by gracz zaczynał kompletować te wyzwania już od 3 poziomu postaci (co powinno pozwolić ukończyć większość z nich w naturalnym toku wykonywania kolejnych zadań, bez "grindu").
Poprawiony zostanie też błąd, przez który otwieranie skrzynek (15 wymaganych do zaliczenia wyzwania) zaliczane było tylko graczowi, który faktycznie nacisnął przy skrzynce przycisk, a nie wszystkim w jego drużynie (mimo że zawartość jest dostępna dla wszystkich).
Dzięki temu misja ta powinna być dla graczy mniej uciążliwa. Ja również gram od zeszłego piątku i akurat nie miałem jakichś problemów z tym zadaniem - więcej, uznałem, że to ciekawy i dobry sposób na wymuszenie na graczu poznawania otwartego świata.
Wcześniej jakoś nie miałem do tego motywacji, a dzięki tym wyzwaniom latałem, wypełniałem drobne wyzwania w świecie, pomagałem innym spotykanym graczom itp. Ale też rozumiem, czemu nie każdemu musi przypaść to do gustu.
Moja recenzja na Polygamii w ten piątek.
Dominik Gąska