BioWare opowiada o nadchodzących zmianach w The Old Republic

BioWare opowiada o nadchodzących zmianach w The Old Republic

BioWare opowiada o nadchodzących zmianach w The Old Republic
marcindmjqtx
12.02.2012 16:14, aktualizacja: 05.01.2016 16:55

Twórcy MMO odpowiedzieli na 15 pytań fanów. Można z nich wyczytać sporo interesujących rzeczy dot. zbliżających się nowości.

Pytania koncentrowały się na kilku kwestiach:

1. Co dalej z PVP? BioWare odpowiada - będą nowe strefy wojenne. Jedna z nich pojawi się w łątce 1.2. W łatce 1.2 pojawi się także możliwość walki pomiędzy drużynami tej samej frakcji, co ma urozmaicić rozgrywkę na jednej ze stref, tej z piłką. Wewnętrzne zawody piłkarskie Republiki? Czemu nie. Wprowadzony będzie także ranking, co ma poprawić dopasowywanie graczy. Nie będzie na razie możliwości wybierania docelowej strefy wojennej. Opcja ta pojawi się dopiero wtedy, kiedy zostanie wprowadzone kolejkowanie między serwerami - bez niego BioWare obawia się, że na serwerach niektóre strefy wojenne będą mniej popularne i na zagranie na nich będzie trzeba dłużej poczekać.

2. Co z końcowem etapem gry? BioWare ma kilka rozwiązań. Po pierwsze, regularne dodawanie nowych flaspointów czy operacji, które będą pchały fabuły poszczególnych klas dalej, tak jak nowe zadania dla grających w pojedynkę. Rozbudowany będzie segment PvP i gildii (w 1.2 ma się pojawić bank gildii). Studio przykłada też dużo wagi do systemu "dziedzictwa", który ma docelowo znacznie uatrakcyjnić graczom wizję stworzenia alternatywnych bohaterów i grania nimi po tym, jak swoją główną postacią osiągną większość tego, co MMO w danym momencie ma im do zaoferowania. Właśnie w nawiązaniu do systemu dziedzictwa w łatce 1.2 poszerzy się wybór ras - dotychczas niedostępne dla danych klas staną się możliwe do wybrania. Zupełnie nowe rasy pojawią się w przyszłości. Sam system dziedzictwa ma stale się rozszerzać, więc BioWare nie radzi graczom wstrzymywania z tworzeniem alternatywnych bohaterów w oczekiwaniu na nowe funkcje podczas ich krecji - one będą się ciągle pojawiać, więc nie ma to sensu.

3. Kwestie techniczne. BioWare zapowiada poprawki w interfejsie gry. Od łatki 1.2 gra ma pokazywać "cel celu", a także belkę pokazujacą rzucanie umiejętności przez wspomniany "cel celu". Mają się pojawić nowe opcje dopasowywanie interfejsu do swoich potrzeb. Opcje modyfikacji i dopasowywania przedmiotów w nowej łatce mają zostać poszerzone. Będzie można zmienić kombinację klawiszy do wysyłania raportu z błędów, ponieważ standardowa kombinacja powodowała na europejskich klawiaturach problemy. Niedługo powinna się pojawić opcja transferu bohaterów między serwerami. Co do balansowania przewagi jednej strony nad drugą na poszczególnych serwerach, BioWare ma nadzieję, że system dziedzictwa rozwiążę tę sprawę. Niemniej na najmniej zbalansowanych serwerach mogą zostać podjęte dodatkowe kroki.

Swoją drogą, to jeśli gracie w TOR-a i zastanawiacie się, jak powinna wyglądać ścieżka planet i flashpointów, to ta mapa może Wam pomóc.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)