BioWare głównie zależało na zrobieniu MMO, uniwersum było mniej istotne

BioWare głównie zależało na zrobieniu MMO, uniwersum było mniej istotne

BioWare głównie zależało na zrobieniu MMO, uniwersum było mniej istotne
marcindmjqtx
23.12.2011 12:57, aktualizacja: 06.01.2016 11:41

Gdyby pomysł z Gwiezdnymi Wojnami nie wypalił, to twórcy mieli jeszcze w planach Grę o tron czy Władcę Pierścieni.

PC Gamer postanowił dowiedzieć się, jak wyglądały początki początków pracy nad Star Wars: The Old Republic. Okazało się, że pomysł, który przerodził się w produkcję jednego z najdroższych (jeśli nie najdroższego) tytułu w historii gier, zrodził się na spotkaniach trzech projektantów. Siedząc w jednym pokoju obmyślali, jak powinno wyglądać MMO BioWare. James Ohlen zdradził:

Mieliśmy zapasowe plany. W zespole projektującym przyszłą grę były na początku tylko trzy osoby. Rozpatrywaliśmy możliwość zrobienia Władcy Pierścieni MMO, Silmarillion MMO, Mrocznej Wieży MMO lub Gry o tron MMO. Głównym założeniem przy projektowaniu sieciówki było położenie dużego nacisku na fabułę, historię. Kwestie samej rozgrywki zależały zaś od wybranego uniwersum - inaczej powinno być zaprojektowane MMO w świecie Pieśni Lodu i Ognia, a inaczej Gwiezdnych Wojen. BioWare w końcu zdecydowało się rozpocząć najpierw negocjacje z Lucasarts, także dlatego, że sporo fanów (i ja do nich należę!) miała poprzednia gra studia w tym świecie, Knights of the Old Republic. Dalszą opowieść już znamy - Lucasarts w końcu się zgodziło, Bioware zabrało się do pracy i po latach w końcu grę wydało.

Ciekawe, czy kiedyś, w odległej galaktyce, zrobią Grę o tron MMO. To byłoby ciekawe.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)