BioShock Infinite został opóźniony... przez prace nad trybem sieciowym?
Nie żeby tryb sieciowy był szczególnie w nowym BioShocku potrzebny, ale jeśli szukać kozła ofiarnego, to na całego!
10.05.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:47
Wczorajsze wieści o przesunięciu premiery BioShock Infinite na luty 2013 roku wywołało zrozumiałe rozżalenie. Ken Levine, główny projektant gry tłumaczył, że autorzy potrzebują jeszcze trochę czasu aby dopieścić swoją produkcję. Co jest w zupełności zrozumiałe. Choć to pewnie zaledwie jeden z powodów.
Niedawno Irrational wystosowało ogłoszenie o prace w którym poszukuje ludzi do... trybu sieciowego Bioshocka.
Wcześniej jedynie było o tym przebąkiwane, ale wygląda na to, że jakiś tryb sieciowy w Infinite będzie.
W pierwszym BioShocku go nie było. W drugim, nie tworzonym jednak przez Irrational Games, już się pojawił, ale choć sympatyczny to nie zdobył dużej popularności.
Deathmatche w BI raczej mnie nie interesują, ale jeśli oznacza to, że do gry zostanie dodany jakiś tryb kooperacji, to czemu nie? Co dwie zakrzywiające czas głowy to nie jedna!
Źródło: Eurogamer
Konrad Hildebrand