BioShock Infinite został opóźniony... przez prace nad trybem sieciowym?

BioShock Infinite został opóźniony... przez prace nad trybem sieciowym?

BioShock Infinite został opóźniony... przez prace nad trybem sieciowym?
marcindmjqtx
10.05.2012 09:35, aktualizacja: 05.01.2016 16:47

Nie żeby tryb sieciowy był szczególnie w nowym BioShocku potrzebny, ale jeśli szukać kozła ofiarnego, to na całego!

Wczorajsze wieści o przesunięciu premiery BioShock Infinite na luty 2013 roku wywołało zrozumiałe rozżalenie. Ken Levine, główny projektant gry tłumaczył, że autorzy potrzebują jeszcze trochę czasu aby dopieścić swoją produkcję. Co jest w zupełności zrozumiałe. Choć to pewnie zaledwie jeden z powodów.

Niedawno Irrational wystosowało ogłoszenie o prace w którym poszukuje ludzi do... trybu sieciowego Bioshocka.

Wcześniej jedynie było o tym przebąkiwane, ale wygląda na to, że jakiś tryb sieciowy w Infinite będzie.

W pierwszym BioShocku go nie było. W drugim, nie tworzonym jednak przez Irrational Games, już się pojawił, ale choć sympatyczny to nie zdobył dużej popularności.

Deathmatche w BI raczej mnie nie interesują, ale jeśli oznacza to, że do gry zostanie dodany jakiś tryb kooperacji, to czemu nie? Co dwie zakrzywiające czas głowy to nie jedna!

Źródło: Eurogamer

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)