Beyond Good & Evil 2 - dlaczego nie w tej generacji?

Michael Ancel, ojciec Raymana czy Beyond Good & Evil właśnie, powiedział podczas czerwcowych targów E3, że kontynuacja przygód Jade i Pey'ja nie pojawi się na przestrzeni tej generacji konsol z powodu zbyt dużych rozmiarów projektu i stawianych przez aktualnie dostępne sprzęty ograniczeń. Teraz poznajemy szczegóły tej decyzji.

Beyond Good & Evil 2 - dlaczego nie w tej generacji?
marcindmjqtx

30.09.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:57

Ancel w wywiadzie dla portalu GamesRadar ujawnił, że pracuje ze swym zespołem nad BG&E 2 już od dawna, ale napotkał pewne problemy techniczne. Francuz przywołał sytuację pierwszej części gry, która pierwotnie miała być znacznie większa niż produkt, który ostatecznie trafił na rynek. Mieliśmy w niej podróżować pomiędzy miastami, a nawet całymi planetami, lecz ówczesne ograniczenia technologiczne konsol na to nie pozwoliły i skala "jedynki" była znacznie mniejsza. Tym razem Ancel nie chce mieć na swojej drodze żadnych ograniczeń - na realizację wszystkich planów mają pozwolić konsole nowej generacji. A jakie te plany są? Oddajmy głos Ancelowi:

Chcemy stworzyć grę tak, jak to sobie wcześniej wyobraziliśmy, aby oddawało wszystkie uczucia towarzyszące podróżowaniu. Mass Effect zrobił w tym temacie wiele dobrego i sądzę, że jest jeszcze wiele rzeczy do rozwinięcia w tym kierunku, włączając w to opowiadanie historii i ogromny świat. Wygląda więc na to, że Beyond Good & Evil 2 będzie pełnoprawną grą z otwartym światem, a nie tylko namiastką gry z otwartym światem, jaką była "jedynka". Nie wiem, czy skala projektu nie przerośnie Ancela i spółki, niemniej jednak Francuz wielokrotnie udowadniał już, że jest wizjonerem i ma wielkie umiejętności i fani Jade mogą chyba spać spokojnie. Pytanie, jak długo przyjdzie nam jeszcze czekać. Zakładam, że na następne PlayStation albo kolejnego Xboksa poczekamy jeszcze co najmniej 2 lata, więc najwcześniej BG&E 2 ukaże się pewnie pod koniec 2013 roku. A może będzie to tytuł startowy na Wii U? W końcu, co by nie mówić, to przedstawiciel kolejnej generacji konsol, a Ubisoft ma w ostatnim czasie świetne kontakty z Nintendo. Marzenie ściętej głowy czy realna szansa? Niech mi ktoś da jakąś wskazówkę, proszę, bo czekam na tę grę jak na żadną inną, doczekać się nie mogę i nie wiem, jak długo jeszcze wytrzymam.

[via VG247]

Adrian Palma

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.