Bethesda zamyka rozdział pod tytułem Skyrim
Nie będzie kolejnych dużych, fabularnych dodatków. Następny Wielki Projekt wzywa.
Nie ma specjalnie nad czym rozpaczać. Sam Skyrim to olbrzymia przygoda, a Bethesda nie tylko rozszerzyła ją o dwa duże dodatki i jeden mały, ale oddała też graczom do dyspozycji potężne narzędzia edytorskie. Owszem, ciągnący się za studiem swąd związany z horrendalnymi opóźnieniami rozszerzeń na PS3 prędko nie zniknie, ale w końcu i je udało się pokonać.
Co dalej? Elder Scrolls Online robi inna ekipa, więc powoli zaczynają pojawiać się szepty o Fallout 4. Na pewno chodzi o wielką i ambitną grę, a nie żaden mały projekt na uboczu, więc cóż innego mogłoby spełniać te kryteria? No właśnie - chyba nic.
Pozostaje nam cierpliwie czekać. Na przykład w świecie Skyrim, w którym przygód prędko nie zabraknie.
źródło: Bethesda
Maciej Kowalik