Bethesda będzie wspierała Fallouta 76 jeszcze przez co najmniej rok
Deweloperzy nie ustają w pracach i już teraz zapewniają, że idzie nowe.
Choć premiera rozszerzenia Wastelanders (oraz debiut gry na Steamie) została przyjęta przez społeczność wyjątkowo ciepło, to jednak nie obyło się bez komplikacji i jak wspominał Dominik pod koniec kwietnia, świeżo wprowadzone postacie niezależne zaczęły zabierać pokonanym graczom broń.
Bethesda, w pełni świadoma tego błędu, zapewniła, że pracuje nad jego usunięciem, a wczoraj na subreddicie Falouta 76 dwaj deweloperzy, Jeff Gardiner i Ferret Baudoin będący głównymi projektantami gry, odpowiadali na pytania fanów w sesji AMA. Najważniejszą kwestią wydaje się informacja o rocznym wsparciu gry, w ramach którego pojawią się kolejne usprawnienia samej gry (wspomniano między innymi o nowym interfejsie czy czacie tekstowym na komputerach osobistych). Do tego “legendarne perki”, zmiany w systemie obozowisk i bieżące balansowanie statystyk kolejnych broni.
https://www.reddit.com/r/fo76/comments/g6o88q/hey_rfo76_jeff_gardiner_and_ferret_baudoin_are/?utm_source=share&utm_medium=web2x
Oprócz tego Bethesda będzie chciał pójść za ciosem i przygotować kolejne rozszerzenia skupiające się na fabularnej stronie Fallouta 76, co mniej więcej oznacza tyle, że twórcy jeszcze bardziej będą starali się przekształcić grę w dobrze znanego “Fallouta od Bethesdy” ze wszystkimi tego konsekwencjami.
W przypadku Wastelanders przyniosło to zamierzony skutek, więc istnieje prawdopodobieństwo, że nowości spodobają się graczom, którzy niestrudzenie przemierzają pustkowia Zachodniej Wirginii, a przy okazji zachęcą też nowych graczy, chcących sprawdzić, o co tyle szumu i czy faktycznie Fallout 76 jest taki straszny, jak go malują.
Bartek Witoszka