BESA: konsole pełnią ważną rolę w edukacji dzieci
Ważną rolę konsol i gier edukacyjnych potwierdziło Brytyjskie Stowarzyszenie Zaopatrzenia Szkół (BESA), zrzeszające wytwórców i dystrybutorów pomocy dydaktycznych. Organizacja przeprowadziła badania w 406 szkołach podstawowych, pytając o rolę technologii informacyjno-komunikacyjnych.
21.05.2010 | aktual.: 15.01.2016 15:25
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Z badań wynika, że najważniejszą rolę pełni podłączenie do internetu zarówno w szkole jak i w domu. Ale aż trzy czwarte respondentów wskazało, że dostęp w domu do edukacyjnych gier i konsol (z nazwy wymieniono Nintendo DS) pomaga osiągać edukacyjne cele. Wygląda na to, że urządzenia do gier straciły etykietkę siewcy wszystkich nieszczęść, która przylgnęła teraz do telefonów komórkowych - mimo iż 29 procent nauczycieli uważa, że idealnie byłoby, gdyby każdy maluch miał komórkę, aż 39 procent uważa, że poza szkołą dzieci nie powinny mieć dostępu do przenośnych telefonów.
[via Education Executive]
Tomasz Andruszkiewicz