Bayonetta będzie sadystycznie trudna?
Na Bayonettę wielu z nas czeka z wywieszonym językiem. Z jednej strony gra od wspaniałego twórcy - Hideki Kamiyi, z drugiej seksowna bohaterka, która na dodatek ma tendencje do rozbierania się, gdy atakuje. Czy nazwisko autora, współtwórcy takich gier jak Devil May Cry czy Viewtiful Joe, nie powinno być jednak postrachem dla graczy niedzielnych? Kamiya założył blog poświęcony swojej grze i oto jaka myśl pojawiła się w pierwszym wpisie:
02.04.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:48
Bardzo nie chcielibyśmy, aby ktoś pomyślał sobie, że to jest rozgrzewająca serce bajka, a następnie kupił grę i odkrył, że jest ona sadystycznie trudna (mam nadzieję...) No tak, czyli przypadkowi gracze posiadający standardową ilość 10 palców mogą sobie chyba odpuścić. Ja osobiście mam nadzieję, że będzie jak choćby w DMC4, gdzie najłatwiejszy poziom trudności umożliwiał ukończenie gry niemal każdemu, a dopiero kolejne stanowiły wyzwanie. Punktowanie skilla i manuala? Jak najbardziej tak, ale nie kosztem niedzielniaków.
PS. Polecam zresztą przeczytać cały wpis Kamiyi, jest naprawdę interesujący.