Battlefield 3 jedną z najlepiej sprzedających się gier w historii polskiego rynku

O tym, że Battlefield 3 fantastycznie sprzedaje się na świecie, już wiemy. A jak gra DICE radzi sobie w Polsce? Równie znakomicie.

Battlefield 3 jedną z najlepiej sprzedających się gier w historii polskiego rynku
marcindmjqtx

07.11.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:50

Jak ujawnił dziś polski oddział Electronic Arts, w naszym kraju Battlefield 3 sprzedał się dotychczas, 11 dni od premiery, w imponującej liczbie 66 tysięcy egzemplarzy (zgodnie z przewidywaniami firmy). Znacząca część tego rezultatu przypada na pierwszy tydzień od debiutu - w ciągu pierwszego tygodnia obecności na polskim rynku, nowy BF znalazł 53 tys. nabywców. To o 22% więcej niż sprzedaż przedstawiciela największego konkurenta Battlefielda, Call of Duty: Black Ops w analogicznym okresie w listopadzie ubiegłego roku.

Sukces Battlefielda 3 w Polsce robi jeszcze większe wrażenie, gdy spojrzymy na przychód uzyskany z gry na tzw. otwarciu - około 7,2 mln złotych. To więcej niż zarobiły w ciągu trzech pierwszych dni wyświetlania takie filmy, jak Kac Vegas w Bangkoku (niecałe 3 mln złotych), Bitwa Warszawska 1920 (ok. 4,75 mln złotych) czy Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach (nieco ponad 7,1 mln złotych), i niewiele mniej od Harry'ego Pottera i Insygniów Śmierci (circa 7,75 mln zł).

Cóż, pozostaje złożyć gratulacje i życzyć, także innym wydawcom, jak najwięcej podobnych sukcesów. W końcu im lepiej sprzedają się gry w Polsce, tym lepiej rozwija się nasza branża. A tego chcemy chyba wszyscy.

[za informacją prasową]

Adrian Palma

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.