Rekord bowiem jest jaki jest - jak wynika z informacji prasowej EA Polska, Battlefield 3 jest najchętniej zamawianą grą przed premierą w historii EA w naszym kraju. Poprzednim tytułem, który cieszył się tym mianem, był Battlefield: Bad Company 2. Nie powiem, żebym był zaskoczony tym. Nie, zaskoczony jestem czymś innym. Czym? Tym:
Stosunek zamówień przedpremierowych Battlefield 3 do Modern Warfare 3 przekroczył 10:1. Żadna premiera tej jesieni nie zbliży się do tej gry pod względem popularności w preorderze. To słowa Wiktora Cegły, dyrektora zarządzające gram.pl. Sklep tego serwisu należy do tych popularniejszych, można więc chyba pokusić się o stwierdzenie, że nie jest to jakaś dziwna anomalia, a raczej prawidłowość. Wychodziłoby więc na to, że marka Battlefielda staje się o wiele silniejsza od Call of Duty. I to jest ciekawe.
A co do bonusu, EA Polska aby uczcić ten rekord zamierza dodać do zamówień przedpremierowych (tak już złożonych, jak i przyszłych) zestaw 10 wzorów na nieśmiertelniki, które będzie można wykorzystać w grze (kliknijcie, aby powiększyć):