Battle royale od Activision rośnie w siłę – Warzone z 60 milionami graczy
Modern Warfare (to nowe) również radzi sobie doskonale.
Niestety, ostatnio nic ciekawego nie dzieje się wokół Valoranta czy nowego Animal Crossing, więc trzeba zapełnić czymś tę dziurę, a najlepiej nadaje się do tego Call of Duty, czyli jedna z niewielu stałych w tej dynamicznie rozwijającej się i ciągle zmieniającej się branży.
W raporcie wspomniano również, jak radzą sobie ostatnie odsłony serii i chyba nie będzie zaskoczeniem jeśli napiszę, że ciągle cieszą się dużą popularnością. Zacznijmy od Warzone, które od marcowej premiery przyciągnęło już 60 milionów graczy, a w grach i usługach Activision średnia liczba użytkowników wynosi 102 miliony. Zaś całe Activision Blizzard “obsługuje” o 18% więcej graczy niż w roku poprzednim (wtedy była mowa o 407 milionach).
Oprócz tego wspomniano o dalszym rozwoju Call of Duty Mobile, które wspólnie z Candy Crush Saga w czwartym kwartale poprzedniego roku, odpowiadało za 34% wszystkich zysków Activision Blizzard. Gra doczeka się nowej zawartości, wydarzeń i wszystkiego tego, czego oczekuje się od gier-usług.
Bartek Witoszka