Basement Crawl w końcu wylądowało na PS4 [AKTUALIZACJA] I ma problemy
Gra polskiego studia Bloober Team nie zdążyła na listopadową premierę PS4, nie zdążyła też na styczniową premierę własną, ale do trzech razy sztuka.
Basement Crawl miało być tytułem startowym na najnowszą konsolę Sony, ale tego celu nie udało się zrealizować. Ta inspirowana Bombermanem produkcja przeznaczona głównie do zabaw wieloosobowych (lokalnie na jednej konsoli, a także w trybie online) musiała poczekać jeszcze trochę, aby ujrzeć światło dzienne. Kilka miesięcy po premierze PS4 w Europie i Ameryce może już zagościć na twardych dyskach naszych konsol - wczoraj wylądowała w ofercie PSStore. Do kupna gry przemawia niska cena wynosząca jedyne 42 zł, zakupu możecie dokonać choćby tutaj. Warto dodać, że dzieło krakowskiego Bloober Team dostępne jest jedynie w dystrybucji cyfrowej, więc próżno go szukać na sklepowych półkach.
[AKTUALIZACJA]
W związku z problemami z grą po sieci, Bloober wysłał nam maila z wyjaśnieniami.
Na początku, dziękujemy graczom i dziennikarzom za wsparcie i zaufanie oraz wspólne testowanie gry. Dziękujemy również wszystkim osobom, które zdecydowały się grę zakupić w dzień premiery. Otrzymaliśmy bardzo wiele wiadomości mówiących o problemach i błędach występujących w trybie sieciowym, część z nich uniemożliwia rozgrywkę. Od pojawienia się pierwszych informacji dajemy z siebie wszystko by sytuację zmienić, co za tym idzie pracujemy nad aktualizacją, która błędy wyeliminuje. Zapoznaliśmy się również z wszelkimi sugestiami i propozycjami nadesłanymi przez graczy, postaramy się systematycznie wprowadzać je w życie. Liczymy na wasz feedback. Aby ułatwić wam sprawę utworzyliśmy maila, na który możecie wysyłać listy błędów, swoje sugestie i propozycje dotyczące gry: support@basementcrawl.com O wszystkich wprowadzonych zmianach będziemy na bieżąco informować. Dziękujemy za cierpliwość i jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację. [Źródło: PSBlog]
Radosław Suduł