Basement Crawl w końcu wylądowało na PS4 [AKTUALIZACJA] I ma problemy
Gra polskiego studia Bloober Team nie zdążyła na listopadową premierę PS4, nie zdążyła też na styczniową premierę własną, ale do trzech razy sztuka.
27.02.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:44
Basement Crawl miało być tytułem startowym na najnowszą konsolę Sony, ale tego celu nie udało się zrealizować. Ta inspirowana Bombermanem produkcja przeznaczona głównie do zabaw wieloosobowych (lokalnie na jednej konsoli, a także w trybie online) musiała poczekać jeszcze trochę, aby ujrzeć światło dzienne. Kilka miesięcy po premierze PS4 w Europie i Ameryce może już zagościć na twardych dyskach naszych konsol - wczoraj wylądowała w ofercie PSStore. Do kupna gry przemawia niska cena wynosząca jedyne 42 zł, zakupu możecie dokonać choćby tutaj. Warto dodać, że dzieło krakowskiego Bloober Team dostępne jest jedynie w dystrybucji cyfrowej, więc próżno go szukać na sklepowych półkach.
[AKTUALIZACJA]
W związku z problemami z grą po sieci, Bloober wysłał nam maila z wyjaśnieniami.
Na początku, dziękujemy graczom i dziennikarzom za wsparcie i zaufanie oraz wspólne testowanie gry. Dziękujemy również wszystkim osobom, które zdecydowały się grę zakupić w dzień premiery. Otrzymaliśmy bardzo wiele wiadomości mówiących o problemach i błędach występujących w trybie sieciowym, część z nich uniemożliwia rozgrywkę. Od pojawienia się pierwszych informacji dajemy z siebie wszystko by sytuację zmienić, co za tym idzie pracujemy nad aktualizacją, która błędy wyeliminuje. Zapoznaliśmy się również z wszelkimi sugestiami i propozycjami nadesłanymi przez graczy, postaramy się systematycznie wprowadzać je w życie. Liczymy na wasz feedback. Aby ułatwić wam sprawę utworzyliśmy maila, na który możecie wysyłać listy błędów, swoje sugestie i propozycje dotyczące gry: support@basementcrawl.com O wszystkich wprowadzonych zmianach będziemy na bieżąco informować. Dziękujemy za cierpliwość i jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację. [Źródło: PSBlog]
Radosław Suduł