Badacze z Nielsena też uwzięli się na PS3

Jak inaczej nazwać można wyniki badań, które widzicie powyżej. Szczerze mówiąc sam uważam je za przegięcie i nie do końca miarodajne, ale... skądś musiały się wziąć. Zgodnie z tym co jest napisane, najwięcej czasu procentowo gracze poświęcili PS2. To akurat jest zrozumiałe, konsola w co drugim domu, tanie gry i tak dalej. Kolejne dwa miejsca dla Microsoftu i Wii również nie budzą większych emocji. No, może poza tym, że można było oczekiwać więcej po Nintendo. A tak, konsole leżą w domach i się kurzą. Dalej oczywiście PS3... wróć. Dalej... pierwszy Xbox! PS3 umiejscowiona między już dawno martwą konsolą Billa, a Gamecubem? Nie do pomyślenia. 16% przeznaczone na "inne" też jest zastanawiające - sporo osób gra na jeszcze starszym sprzęcie. Niech nie zdziwi Was brak PSP czy DSa - badania dotyczą jedynie platform stacjonarnych. Ja przyznam szczerze, że nie tego się spodziewałem i ciekaw jestem, jak wynik podobnych badań wyglądałby w Europie.

Badacze z Nielsena też uwzięli się na PS3
marcindmjqtx

02.01.2009 | aktual.: 14.01.2016 16:01

AKTUALIZACJA: Powstały z martwych Piotrek podał mi linka do zeszłorocznego wpisu na ten sam temat. Co się zmieniło? W gruncie rzeczy nie tak wiele. Konsole poprzedniej generacji (Xbox, GCN) spadły, a na ich miejsce wskoczył nowszy sprzęt. PS3 zaś z pozycji "nad wyraz tragicznej" weszło tylko na "bardzo słabą". Coś ten Nielsen nie lubi ... Blu-raya może. Cholera wie.

Jakub Tepper

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościusapodsumowanie
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.