Bad Company 2 jest za dobre (na możliwości serwerów)

Tradycji stało się zadość! Nazwa Battlefield zobowiązuje i znów gracze, którzy planowali spędzić przy najnowszej odsłonie serii pierwszy, popremierowy weekend nie mieli łatwego życia. Po problemach technicznych towarzyszących startowi Bad Company a później Battlefield 1943 można było przypuszczać, że Electronic Arts do spółki z Microsoftem i Sony zapewnią nam komfortową zabawę. Może następnym razem...

Bad Company 2 jest za dobre (na możliwości serwerów)
marcindmjqtx

08.03.2010 | aktual.: 12.01.2016 15:41

Na szczęście obyło się bez większej tragedii, choć losowe zerowanie statystyk graczy (czasem nawet w trakcie meczu) oraz odcinanie ich od zdobytych broni i specjalizacji mogło budzić uzasadnione obawy. W końcu nikt nie lubi, gdy nie ze swojej winy traci zdobycze warte kilka(naście) godzin. Skończyło się tylko na strachu, po krótkim czasie punkty doświadczenia wracały. Nie zabrakło również standardowych problemów z połączeniem, rozbijania drużyn, lagów i przerywania trwających meczów w skutek zamknięcia serwera. Dlaczego? Na blogu Bad Company 2 czytamy: Pomimo zatroszczenia się o solidną infrastrukturę obciążenie w weekend było olbrzymie, 400% większe, niż w przypadku każdej innej gry z serii Battlefield. Tak, to nasza wina... Dobrze, że kampania dla samotnego gracza faktycznie jest dużo ciekawsza, niż w pierwszej części gry. Dzięki temu nie miałem potrzeby wymieniania płytki w konsoli, a i powrót do sieciowej zabawy odbywał się błyskawicznie. Tylko niech to już będą ostatnie takie potknięcia, bo trochę (uwaga, będzie młodzieżowo!) siara...

PS Jak Wam idzie? Macie już jakieś swoje "Battlefield Moments"?

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.